onsdag 13 april 2011

En förtitt ;)

Jag förstår att ni undrar hur det går med dom små liven. Jag kan berätta att det är tre kattungar kvar. Tack-o-lov så är dom pigga, äter och ökar i vikt som dom ska =) Jag försöker att inte tänka på deras syskon då jag måste gå vidare och glädjas med dom jag har och det GÖR JAG!! Jag är så GLAD och tycker inte att jag gör annat än hänger vid bolådan *hiihi'

Det är en hona och två hanar. Alla ser ut att bli blå mitted. JAg har en stor förhoppning om att behålla en, oavsett kön för att spara lite av Astrid. Vi får se hur dom utvecklas. Här ska ni få en liten förtitt, fler bilder kommer i morgon då dom blir en vecka.









Namnen är klara och temat den här gången är bilmärken. Honan ska heta Mercedes och hanarna ska heta Maserati och Rolls Royce =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar