lördag 9 april 2011

Regnbågsbron....

Nu är det tre små liv som har vandrat över regnbågsbron. Där vet jag att Atlas, Sune och alla andra kattkompisar tar väl hand om dom =)
Det känns tungt och jag minns inte när jag grät så här mycket sist.

Nu ska jag försöka lägga det bakom mig och fokusera på dom 4 underbara liven som ligger och snuttar på mamma Astrid så att man blir alldeles varm i kroppen när man sitter vid bolådan. Kärleken till dom är total!

Idag blir det könskoll, kul!! Längtar som en galning! Och så ska jag försöka få till några bilder =)

Jag kan avslöja att temat är klart och det blir namn efter lyxbilar. Några jag har som förslag är Lotus, Mercedes, Meserati, Lambourghini, Rolls Royce osv Sen får jag se vilket namn som passar bäst till en hona resp hane;)

Avslutningsvis vill jag tacka alla goa kattvänner, utan er hade jag inte orkat utan gett upp. Stort tack till Ann, min största stötepelare som jag ringer i vått och torrt. Vi skrattar och gråter ihop. TACK!!

Kram M

1 kommentar:

  1. Åh, Så tråkigt att ni förlorat tre småttingar. RIP :-(

    Vi vill ändå jama ett litet sent grattis till mamma Astrid, och vi hoppas att det går bra med de andra ungarna.

    Tass & Kram

    SvaraRadera