lördag 2 april 2011

Längtan efter kattungarna

Är det nån som tjatar och verkligen längtar efter kattungarna så är det min 5-åriga dotter Lowa. Lowa är helt underbar med kattungarna, hon hanterar dom på ett bra sätt och leker med dom så att både hon och kattungarna är alldeles slut.



Jag fick min första kull när Lowa var 2,5 år. Jag minns så väl när den kullen började busa runt och Lowa också fick hantera dom. En kattunge satt på golvet och Lowa skulle pussa den och tar tag i huvudet och drar upp det!! Det var som en tecknad film där man verkligen såg hur halsen blev längre *Haha* Man kan skratta åt det idag för att det gick bra. Hursomhelst så har hon verkligen lärt sig genom åren och jag är så tacksam att jag har henne som pysslar och grejar med dom när man själv inte alltid hinner.

Igår somnade Lowa med Trollis i sin famn och jag blir alldeles varm i kroppen när jag såg dessa två =)





På tisdag är det dag 63, så spännande så jag spricker. Iiiiiiiiiih!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar