söndag 24 april 2011

Mini Cooper =)

Om ni bara visste hur mycket dom här två kattungarna betyder för mig!

Mini Cooper har en väldigt speciell plats i mitt hjärta eftersom han har varit en sådan Liten kille med Stor kämparanda =)

Sista tiden har jag knappt våga väga honom men så gjorde jag det igår och han hade ökat bra i vikt. LYCKA!! Det var så att jag fick tårar i ögonen.


Nu med ögonen öppna så är han nyfiken på livet =)

Jag börjar redan se tendenser till personligheter =) Mini Cooper är den nyfikne och gaphalsige, han blir nog en busig en *Hihi* Medans brorsan gör ynkliga ljud ifrån sig och ligger mest och ser mätt ut! *Haha*

Kram M

3 kommentarer:

  1. oj,oj lille Cooper.Vilken liten kämpe, och så söt han är.Gulleplutt :-)

    SvaraRadera
  2. Han än underbar Maria, och jag förstår att du är extra fäst vid dem! Mini Cooper är ett så himla fint namn också! :-) Massa pussar till honom och kramar till dig. Efter regn kommer solsken!

    SvaraRadera
  3. Verkligen! Efter regn kommer solsken =)
    kram

    SvaraRadera