måndag 11 april 2011

S*Tillemora´s Ludisia, rag n04

Ludisia är min mammas katt och föddes i Astrids första kull. Hon är en stor hona med grov benstomme. Med facit på hand skulle jag ha behållt henne och avlat på för att hon är fin. Tyvärr har hon en för bred bläs för att kunna bli en utställningskatt. Vad jag har hört av en domare så ska inte bläsen gå utanför nosvingarna. Tråkigt men hon själv tycker nog det är skönt att bara få vara hemma och vara en myskatt =)











på somrarna brukar hon få följa med min mamma och hennes man och åka båt i ett par veckor. Det går hur bra som helst! Dom behöver inte ens ha något koppel på henne för att hon håller sig på båten =)

Kram M

2 kommentarer:

  1. Ludisia, vilken vacker donna. Och stor nospuss till Astrid och alla små. Hoppas hoppas det går bra nu!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla =)
    Jag återkommer till dom små på torsdag då dom är en vecka ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera