torsdag 21 april 2011

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Jag orkar inte mer!!!!!!

Idag när ja gkom hem hittade jag min älskade Gangster DÖD!!!!!!!!Vad är det som händer???? Vad har jag gjort för ont?????

Kom hem och Lowa såg att Gangster låg och "sov" på grannens altan. Jag ropar, ingen reaktion. Jag går dit och där ligger han på deras utedynor ihoprullad, precis som att han sov. STEL DÖD!!!!Inget blod inga skador........



Loke låg på altanen och ville inte komma och möta oss som han alltid brukar göra, nu förstår jag varför. Han ville vara hos sin älskade kompis...

Fan jag orkar inte mera, dom har två veckorna har varit så tuffa och jag bara gråter och gråter

Ibland är livet så jävla orättvist!!!!

4 kommentarer:

  1. Men stackars dig..kan bara tänka mig din panik..får alldeles ont i magen jag med när jag läser detta.....=(...mina tankar är hos dig och dina katter.....

    Många tröstkramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Men nej Maria!!! :'( Det är så otroligt sorgligt alltihop, jag förstår att du har det otroligt tungt. Gangster led säkert inte, men fruktansvärt ledsamt och chockerande. Många styrkekramar till er!

    SvaraRadera
  3. Men ni har väl haft nog nu! Är så ledsen för er skull! Många kramar och varma tankar!

    Sov gott härliga Gangster

    SvaraRadera