tisdag 19 april 2011

Tittut!

Varje dag när jag kommer hem ifrån jobbet springer jag upp för backen till huset för att jag vill titta i bolådan hur det går och hur dom mår, den lilla familjen =)
Tack o lov så mår dom bra! Rolls Royce och Mini Cooper ligger och diar och spinner som små motorer, helt underbart!! Ljudet av när dom spinner och ljudet av smackandet gör mig så varm och lycklig.

Rolls Royce är den stora killen och han börjar nu att öppna sina blåa ögon =)



Medans Mini Cooper inte har tid med sånt just nu utan nu är det mjölk och att växa som är i fokus ;)



Visst är dom underbara! Dom här killarna har som ni förstår en väldigt speciell plats i mitt hjärta *kärlek*

Kram M

4 kommentarer:

  1. Så söta då små grabbarna är....=)...förstår att du njuter av deras små spinnande motorer..

    Hälsningar
    Anna-Karin
    Uppsala/Vallentuna

    SvaraRadera
  2. De har fått en speciell plats i mitt hjärta också. Små sötnosarna:-) Gullegrynen :-)
    Pluttungar :-) Heja på nu. KRAM.

    SvaraRadera
  3. Söta små grabbar! <3 Vi hoppas innerligt att det går bra med de små nu.

    Tass & Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Maria !

    Kan bara säga hur ledsen jag är för din o Astrids skull. Vi hoppas på att killarna växer på sig o att Astrid får glädjas åt dessa 2 starka killar som klarat att ge er hopp .
    Önskar er en fin påsk !
    Kram May o pappa Bon Jovi

    SvaraRadera