fredag 22 april 2011

Tankar

Nu har jag hämtat mig efter chocken över Gangster. Precis som Erica skrev så är jag Glad för att Gangster inte led. Han låg så fridfullt på dynorna och jag tror att han dog i sömnen. Att något organ bara slutade att fungera.

Gangster var en fantastisk katt på alla sätt. Han gillade alla!! Fick vi hem en ny familjemedlem så välkomnade han den med en nosbuff, våra gäster tiggde han klappar och gos av. Även hundar brydde han sig inte märkbart av utan gick bara åt sidan.

Minns så väl när Lowa var liten, hon klättrade på honom och det enda han gjorde var att skaka av henne och gå därifrån. Inte en tillstymmelse till att visa klorna eller fräsa.

Gangster var den katt som ALLA älskade och gärna ville ta med sig hem. Han var en riktig charmör och stor som en nallebjörn =)

Nu har han återförenats med Atlas på andra sidan.

Kram M

2 kommentarer:

  1. R.I.P Älskade Gangster. Du var verkligen en riktig charmör.

    SvaraRadera
  2. Min mamma kommer fortfarande ihåg den stora svarta katten som hon höll när vi var och hämtade Elvis, han gjorde ett bestående intryck.

    SvaraRadera