onsdag 27 april 2011

Snuttebilder

DOm är ju sååå underbara mina två små troll. Mini Cooper som äter och växer sakta men säkert och så brorsan Rolls Royce som börjar krypa runt i bolådan =) När dom sover så vill jag inte störa så det blev bara snuttebilder idag. Först ut är Mini Cooper;





Han ligger alltid längst in och favorittutten är vid bakbenen så han är lite svår att fota ;)

Här kommer Rolls Royce;





Dom är unga än men jag har sån otrolig beslutsångest om jag ska behålla nån....eller kanske ha hos fodervärd....Hursomhelst så har jag en som är intresserad av någon av dom som verkar jättegullig =) Dom får komma och hälsa på när killarna är 5-6 veckor så får vi se om tycke uppstår ;)

Avslutningsvis vill jag visa er en bild på båda killarna så ser ni storleksskillnaden på dom *hihi*



På bilden ser ni också att Mini Cooper har en mörkare kroppsfärg.

Kram M

2 kommentarer:

  1. Guuud så Gudomligt söta de är dom små liven, socker söta så man skulle bara vilja bara gosa med de små ullbollarna. Förstår ditt dilemma Maria, måste va det svåra med att vara uppfödare. Själv skulle jag vilja behålla alla kattbebisarna..=)

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Åh ,vad söta de är, små snuttungarna :-)

    SvaraRadera