fredag 15 april 2011

Östkatten

I år blir det en annorlunda påsk för mig eftersom jag ska fira den på en kattutställning med Ann, hennes katt Silver och Trollis =) Det ska bli väldigt kul och som sagt Annorlunda hihi

Domarfördelningen är klar och Trollis får Jörgen Billing. Tycker att han verkar vara en trevlig domare men har aldrig fått en katt bedömd av honom tidigare. Jo, han har förresten bedömt en avkomma från mig, S*Tillemora´s Mistral. En blå mitted men tyvärr med en färgad haka. Ville ändå ha en bedömning och det fick jag och Jörgen gillade honom jättemycket !!



Han tyckte det var så synd att han var feltecknad ...men men så är det och jag visste om det.

Eftersom det är påsk så har klubben en påskpyntartävling så jag funderar faktiskt på att anstränga mig lite och ta med lite fjädrar och ägg. Vore ju faktiskt kul.

Trevlig helg!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar