tisdag 26 april 2011

S*Tillemora´s Diamant

I förra kullen fick jag äntligen min lilla Astridkopia. Behöll henne hos mina underbara fodervärdar, såg fram emot en kull men tyvärr så visade det sig att fröken har ett hjärtfel och det blev kastrering och en mysig sällskapskatt =) Inte fel det heller *HIhi*

Precis som sin mor så tycker hon inte att bli fotograferad är det roligaste som finns *fniss* Men jag gav mig inte och fick till några bilder.







Diamant var valiumkatten i den kullen och ränderna har inte gått ur =) Jag minns så väl när hon var liten och brorsorna rejsade runt i huset och Diamant satt och tittade på dom och ibland försökte hon hänga med men såg mest fundersam ut vart dom tog vägen =)

Ni som är nyfikna på småkillarna så kan jag berätta att dom mår bra och jag ska försöka fota dom till i morgon. Mini Cooper ökar sakta men säkert i vikt och det känns så skönt, rent ut sagt!

Kram M

1 kommentar:

  1. Va vacker! Verkligen mamma upp i dagen =)

    Läser noga igenom hela bloggen med glädje, va härligt med killarna <3 Längtar så efter att våra egna små ska ploppa ut snart! Inte långt kvar nu...tjocka Tuva stonkar på här hemma!

    Ser fram emot fortsatta inlägg! Nu när datorn funkar snart igen så ska jag kika in här oftare =)

    Stor KRAM!!!

    SvaraRadera