måndag 20 juli 2009

Törstig!

Vilka kanon dagar det har varit, helt underbart!! Att sitta ute på balkongen eller på baksidan och äta frukost eller middag, det är sommar för mig. Det är sådana dagar man minns när novembermörkret drar in över landet med ruggigt väder.
Astrid med sin tjocka mage har mest legat på mattan på golvet i Lowas rum utsträckt som tidigare bilder som jag har visat. Hon äter och sover och magen växer. Tyvärr har det inte blivit någon våg.......tog mig aldrig tid att köpa en. Jag tror att det är fem kattungar i magen om jag nu ska gissa =)
Lowa har badat i sin uppblåsbara pool dom här dagarna. Loke och Gangster tycker att den är helt perfekt för att den är som en enorm vattenskål!! Kanon!!!!





Tänk att det bara är tre veckor kvar tills Astrid får kattungar! Tiden går ganska fort ändå ibland *haha*

Kram M

1 kommentar:

  1. Spännande, så spännande med Astridbebisar!

    Åhh Loke din snygging, klart att du ska ha en rejäl vattenskål, hälsa matte det!

    Kram Kram från Lena & Co i Uppsala

    SvaraRadera