lördag 4 juli 2009

Måla måla måla

Idag har det varit i mitt tycke, perfekt väder för att måla datarummet. Nu Äntligen är det klart, vitt och tjusigt! Ja, jag hoppas iallafall att jag inte behöver måla ett varv till. Får se i morgon när färgen har torkat. Nästa projekt blir att övertala Tommy att det är lika bra att lägga parketten nu när rummet är tomt. Får väl hota med att jag gör det själv annars *haha* Brukar funka ;)
Idag måste det nästan ha varit rekord i åskknallar. Riktigt mysigt! Jag och Lowa satt och mös under en filt på balkongen när regnet öste ner och knallarna avbytte varandra. Trodde katterna skulle bli oroliga och morra när åskan gick men inte då, dom låg och sov obekymrat. Loke låg och sov i en gammal äppellåda på balkongen tills det regnade in för mycket, då kilade han in under tak istället =)
Läste på forumet att Åsa Hammarlund är färdig domare i kategori 2! Jätteroligt!!

Ha det så bra!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar