måndag 13 juli 2009

Fat och kastrering =(

Tadam! Så här sett mitt fina rabarberfat ut!!!



Jag blev jätteglad när jag såg det! Äntligen har jag ett eget rabarberfat, har velat ha ett lääääänge =) Jag har inte bestämt mig för om det bara ska stå och se vackert ut eller om jag ska fylla det med vatten. Gangster gick och lade sig i det och fick precis plats så han tycker nog att det ska vara utan vatten *haha*
Atlas tyckte också att det var fint!




Tyvärr har jag en tråkig nyhet om Oscar, Naish som bor hos Ann. Han är 8 månader nu och fortfarande ett riktigt busfrö =) Ann har fått förfrågningar redan nu på om hon vill låna ut honom, vilket är kul. Jag tror absolut att han hade en del att tillföra rasen. Olyckligt nog så har han börjat att märka revir inne, vilket inte är så kul. Ann har alltid sagt att så fort att han börjar att göra det så åker kulorna för hon vill inte stänga in honom ensam i ett rum och meningen var från början att han bara skulle bli en sällskapskisse. Så är det med hanar, en del kissar knappt någonting medans andra kissar överallt både högt och lågt.
Skickar en tanke till Oscar på veterinärbordet. I morgon ska jag till Ann och hälsa på, då ska jag fota snyggingen.

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar