söndag 12 juli 2009

Astrids vikt

Nu har jag vägt Astridgumman, hon väger 4,877 kg! Hon har ökat 100 gram sen i torsdags. Lade ut en fråga på forumet om någon har tips på bra vågar. Min går bara upp till 5 kg och den gränsen kommer hon spräcka inom en vecka. Fick många bra svar på tråden så jag ska ta tag i det och köpa en våg nu i veckan. Det är så bra med forum!!!!
Ikväll ska jag jobba i receptionen på friskis. Innan jag ska dit så ska jag förbi en kompis som har gjort ett fågelbad till mig i betong av ett rabarberblad. Det ska bli så spännande att se hur det ser ut!! Visar bild i morgon =)
Avslutningsvis så vill jag visa en bild på Astrid när hon slappar i soffan. Hon har en sån skön stil!!! Har visat en liknande tidigare med den stilen men det är inte samma bild =)



Kram M

1 kommentar:

  1. Vilken gosig bild! Man vill liksom bara smeka hennes goa mage! :-)

    SvaraRadera