fredag 17 juli 2009

Rabattkupong från RC

Papper är INTE riktigt min grej. Alla mina sk viktiga papper åker ner i min "viktiga" låda. När jag knappt får igen den så är det dags att rensa. Med andra ord så kommer jag aldrig jobba på kontor, det skulle bli en katastrof *haha* Häromdagen letade jag efter ett viktigt papper. Jag letade i min låda som en galning men icke. Började dra ut dom andra lådorna och där hittade jag det, i duklådan =)
Ja vad ska man säga......jag hittade det iallefall!!
En uppfödarvän sa för ett bra tag sedan att man ska spara dom gula kopiorna man får när man har handlat RC foder. När man har fått ihop ett gäng så skickar man in dom och får en rabattkupong. Det hade jag ingen aning om, har helt missat den informatioen. Nu har jag läst på och man ska spara 10 slippar och sen får man 5 % av den ihopslagna summan. Hade fått ihop det nu och häromdagen fick jag min kupong på lite drygt 400 kr! Kanon! Precis lägligt till att jag skulle köpa en ny säck mat.
Katterna är så roliga för att medans jag häller upp maten i hinken så kommer dom och äter. Antar att det luktar gott med en nyöppnad påse precis som när man öppnar ett nytt paket kaffe.





I morgon ska jag på bondauktion, längtar!!!

Kram M

2 kommentarer:

  1. Hej, tack för tipset, rabattkuonger är ju alltid välkommet! Får väl leta lite slipar jag också.
    Lycka till med bebisarna, hoppas det blir måånga kram susanne :=)

    SvaraRadera
  2. Ja inget slår en nyöppnad matpåse!! *dregel*
    Vad är en bondauktion..? Det får du berätta mer om sedan! :)

    Tass och kram från Texas & Co.

    SvaraRadera