lördag 25 juli 2009

Astrid i fokus

Åh vad jag längtar efter kattungarna nu!!! Har känt lite försiktigt på Astrids mage efter fosterrörelser men tycker att det är svårt att känna något. Läste på forumet om dom som kunde känna det i den här veckan. Jag får nog hålla mig en vecka till =)
Söt är hon iallefall med sin hängmage. Lade upp blötmat nu på morgonen till henne men den dög inte. Hon är så kräsen. Det blir till att köpa blötmat med fisk i för det Vet jag att hon gillar.







Idag ska jag åka och hälsa på Mistral, nu Agaton ifrån Astrids senaste kull. Återkommer med bilder i morgon!

Kram M

1 kommentar:

  1. Fina bilder på allra vackraste Astrid.

    Ser fram mot bilderna på Mistral, det är alltid roligt att se missar som man sett från det de var kattungar!

    Kram från Lena o missar i Uppsala

    SvaraRadera