fredag 10 juli 2009

Gosa........någon?

Tommy vindsurfar och Lowa är hos en kompis. Jag och katterna är helt själva hemma, det händer inte så ofta. Egen tid!! Tjoho!!!Ska faktiskt inte göra något alls förutom att surfa runt lite på datorn. Var lite sugen på att lägga ett bud på en auktionssida på ett slagbord. Det är verkligen fint tills jag insåg att det skulle bli alldeles för stort....trots att man fäller ner ena sidan. Hmmm, jag måste nog gå och mäta igen. Innan jag satte mig här vid datorn så var jag verkligen på kattgoshumör. Gick och kikade var dom höll hus och jag kan berätta att alla låg och sov och gör det nu också. Det såg så rofyllt ut där dom ligger på sina favoritplatser att jag inte ville störa dom.
Astrid i Lowas rum




Atlas på ryggstödet på soffan




Gangsters bästa plats är i Lowas lilla fotölj



Och tillsist Loke som låg ihoprullad på sin favorit plats, i den gamla ekstolen



Dags att äta lite lunch, sen kanske nån vill gosa =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar