tisdag 14 juli 2009

Besök hos Ann + ändrade planer

Jag och Lowa har precis kommit hem från Ann. Det var trevligt som alltid. Det har nästan blivit som en tradition att Ann bjuder på våfflor med hemmagjord sylt och grädde när vi tittar förbi. Våfflor är ju så GOTT!!! Mums! Vi har inget våffeljärn så när jag väl äter våfflor så är det hos Ann *haha*
Det blir mycket kattprat när vi ses, kul. Mina andra kompisar har inget intresse av katter så det är kul att man har någon nära vän att bya tankar med. Jag hade med mig kameran för att fota Oscar. Det blev en del bra bilder. Raddar upp en del av dom i slutet på inlägget.
Apropå Oscar så har det blivit ändrade planer!! Ann ska till veterinären med honom idag men istället för att han kastreras så ska ha få en p-spruta. Ann gav det till Trasan när han var fertil och det fungerade jättebra. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det fungerar på Oscar också.
Det var allt för idag! Här kommer Oscar - the man-







Kompisarna Snuffe ( rag ) och maine coonen Ozzy fick också vara med på bild




Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar