onsdag 29 juli 2009

Bolådan invigs!

Ojojoj, vad tiden går fort! På söndag är det bara en vecka kvar plus några dagar beroende på när Astrid föder såklart ;) Kom på igårkväll att det är dags att fixa en bolåda. Tidigare har jag haft en banankartong i ett hörn i köket. Det har fungerat utmärkt så idag tiggde jag till mig en banankartong på ica =) Ställde den på samma plats och lade ett par handdukar i den och en kudde på taket för att täppa till hålet. Inte speciellt tjusigt eller avancerat men Astrid är nöjd och det är ju huvudsaken! Lowa bäddade åt Astrid medans hon snällt låg och väntade på sin bolåda.



Nu står den på plats redo för den blivande mamman!



Så fort vi var klara gick Astrid in och kikade och bäddade så att det blev som hon vill ha det *haha*







Atlas blev såklart nyfiken och undrade vad hon pysslade med därinne..



Känns skönt att det är klart med bolådan och att Astrid vet att den finns där. Nu är det bara att vänta =)

Kram M

Ps ursäkta oskarpa bilder ds

2 kommentarer:

  1. Men...oj, är det så kort tid kvar!!!!!!
    Tänk, en banankartong kan vara bra till mycket!
    Fina Astrid inspekterar på en gång!
    Men du kommer väl till Fräset?

    Kram från Lena

    SvaraRadera
  2. Javisst är det så *haha*
    Klart jag kommer till Fräset!! Hennes tidigare kullar har kommit på 65:e dagen så det blir på tisdag. Jag ska ju berätta det-där-du-vet också *hihihi*
    Kram Maria

    SvaraRadera