torsdag 23 juli 2009

Sista veckan

Nu är det min sista semestervecka och helt plötsligt är dagarna spikade med saker man ska göra som man skulle ha gjort tidigare på semestern men inte fått ändan ur förns nu när man inser att semestern börjar att ta slut. Puh, vilken lång mening =)
Igår var familjen på Gröna Lund. Det var kul tills det blev knökfullt med folk och köerna ringlade sig långa. Lowa hade en kanondag med karuseller, flygande elefanter, bilar osv.
Nu har vi precis kommit hem från en dagstur med Rosella från Kapellskär. Det är riktigt trevligt att åka dagsturer och äta buffé. Det finns även ett stort lekrum för barn med bla ett bollhav. Ikväll ska jag gå på puls spinning, ska bli skönt efter allt godis som jag har tryckt i mig *haha*

Dagens bilder får bli på min älskade Atlas som är min lilla skugga härhemma =)






Kram M

2 kommentarer:

  1. Hejsvejs, nu är jag tillbaks :)
    Som du såg på forumet så har jag ju nyligen blivit "mamma" och eftersom jag är lite hönsig
    så har det tagit all min tid, fniss.
    Hoppas du får en bra sista semestervecka :)
    Så snygg han är Atlas, ojoj.
    Kram/Tissin

    SvaraRadera
  2. Hej Marie!
    Jag har saknat dina kommentarer!! Kul att du är tillbaka =)
    Grattis igen till din lilla pudding, jättekul!!
    Kram Maria

    SvaraRadera