måndag 27 juli 2009

Liten blir stor - en till!

Gäsp!!Fy sjutton vad trött jag var i morse när jag skulle iväg till jobbet. Sov som en kratta. Det brukar vara så när jag har varit långledig och så är man rädd för att försova sig och sover oroligt. Nu är första dagen iallefall avklarad och sen säger det PANG så är det helg igen =)
Jag är urusel på att spara gamla kattungebilder, tyvärr. En bild har jag iallefall hittat på mammas katt Disa från när hon var kattunge. Tänkte visa den så får ni se hur hon har utvecklats.







Kram M

5 kommentarer:

  1. Super charmig teckning i ansiktet!!! ♥
    Nospussar och kram från oss!!

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig, och härlig en teckning!

    Kämpa på du maria att gå upp på morgonen! Snart är det min tur att gå upp på morgon(gissar hur det kan gå?!)

    kram från Lena o missar

    SvaraRadera
  3. Ja man kan verkligen säga litne blir stor.Disa var lika gullig liten som stor.Man blir verkligen mer och mer sugen på en Ragdoll och så har man ju en sån fantastisk moster som både ger tips och tar väl hand om sina bäbisar.=)Jenny

    SvaraRadera
  4. Yes äntligen lyckades jag med att få til len kommentar här också=)

    SvaraRadera
  5. *Haha* Du är snäll du Jenny!!!Kul att du har lärt dig att kommentera nu =)
    Kram Maria

    SvaraRadera