torsdag 30 juli 2009

Svammel =)

Ja, idag blir det bara svammel! Sitter hemma hos mamma nu och väntar på spinningen som börjar klockan 18:00. Det är så onödigt långt att åka hem och vänta så då blir det såhär.
Hua, vad den här arbetsveckan har gått fort! Ok, det är fredagen kvar men sen är det helg!! Tjohoooo!! Kors i taket så har jag inget speciellt planerat så jag hoppas såklart på SOL. Dyker det inte upp något superkul så ska jag nog måla dörren på lillstugan. Köpte färg idag. Det är såååå svårt med färg och att tänka sig hur det kommer att se ut. Lillstugan är iallefall vit och runt fönstrena är det ljusblågrå. Färgen jag köpte är mörkblågrå. Jag får ta och visa bilder sedan när jag är hemma. Hoppas nu att det blir bra.......Tommy har inte sett färgen ännu men han brukar lita på mitt omdöme =)
Det blir nog en tur i skogen också för att plocka blåbär. Var ute en sväng igår och letade efter kantareller men istället för kantareller kryllade det av stora blåbär, mums! Jag är ingen storplockare med en sådan där plockgrunka utan jag plockar en och en precis så att det räcker till en paj eller så *haha*
Det finns alltid att göra!
Ha det så bra!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar