fredag 3 juli 2009

Semester!

Äntligen är det min tur att få semester! En arbetsdag kvar sen så! På semestern så ska jag måla datarummet och hälsa på lite kattfolk annars har jag ingenting planerat, så skönt. Ikväll så blir det premiär dopp för i år i en sjö i närheten. Jaja, jag vet att det är sent men jag är en badkruka *haha* Bättre sent än aldrig, eller hur ;)
Igår när jag kom hem ifrån jobbet så kom Gangster och mötte mig på uppfarten flämtandes. Det har varit jobbigt för honom dom här varma dagarna. Han har en otroligt tjock päls som dessutom är brunsvart. Öppnade genast upp under huset så att han kunde gå in och svalka sig. Därunder är det runt 15 grader, perfekt.
Precis som för en själv så orkar inte katterna göra så mycket annat i värmen än att sova. Astrid tog igen sig på favoritstolen.



ATlas är mattes kille så han var hela tiden där jag var =)



Loke låg utsträckt under bordet på balkongen. Det såg så skönt ut. Tyvärr blev det ingen bild, för mycket stol och bordsben i vägen =)

Nu ska jag tralla iväg till jobbet. Trots dålig sömn så känns det väldigt lätt att gå till jobbet idag *haha* Trallallalalalalalalala!!!

Kram M

1 kommentar:

  1. Vi önskar dig en underbar semester!! :)
    Kram från Tre katter & matte

    SvaraRadera