torsdag 16 juli 2009

Astrids mage

Gäsp, det blev sent igår. Kom i säng kl 01:30. Klockan visar på 08:00 nu och egentligen borde jag vara klok och göra som övriga familjen, passa på att sova. Jaja, det är ganska skönt att vara uppe själv också ;)
Astridgumman börjar verkligen bli en tjockis nu!! Tre och en halv vecka kvar, undrar hur många som gömmer sig därinne? Hon har en liten hängmage sedan tidigare kullar men den är större nu och hon äter som en häst.
Bilder från morgonen




I hennes första kull föddes 5 st trollisar och i den andra kullen blev det 6 st så jag kan helt klart tänka mig att även den här kullen blir stor. Jag ska väga Astrid på söndag och inte har jag köpt någon våg ännu =( Det är mycket snack och liten......Semesterlatmasken har nog kommit *haha*

Kram M

1 kommentar:

  1. Åh, så spännande med Astridbebisar.
    Skönt Maria att du också drabbats av semesterlatmasken....så slipper jag ha dåligt samvete!!!!

    Ska du åka till SW?

    Kram Lena

    SvaraRadera