onsdag 15 juli 2009

Blandad kompott =)

Sol sol sol!! Underbart, jag är en riktig soldyrkare!! Ikväll ska vi bjuda lite folk på mat så vi har verkligen tur mad vädret när vi ska grilla.
Tog en sådan rolig bild på Lowa när vi var hos Ann igår. Hon skulle pussa på Oscar. Kolla in hans kroppsspråk *haha*


Hon fick faktiskt en puss sen men jag hann inte fota =)

Halva semestern har passerat och jag har knappt gjort någonting!! Ska man känna panik? Lite kanske men det har också varit skönt att slappa och göra vad man känner för i stunden. Nästa vecka blir det nog Gröna Lund och kanske en dagkryssning från kapellskär med Lowa och Tommy. S*Peninsulas har bjudit in till forumträff sista fredagen på semestern. Det skulle vara ett bra sätt att avsluta semestern på men jag har inte bestämt mig för hur jag ska göra ännu.
Lavendel är så vackert!!! Det bästa av allt är att inte rådjuren gillar dom *hehe*



Igår fick Oscar sin P-spruta och det hade gått jättebra, han hade bara spunnit!!
Hallonen har börjat att mogna. Vi hittade ett par stycken hos Ann som vi plockade och trädde på ett grässtrå. Nu är det verkligen sommar!!



Kram M

1 kommentar:

  1. Härliga bilder och trevlig fortsatt semester!!

    Kram från Tre katter + matte

    SvaraRadera