onsdag 16 juni 2010

Varan har kommit

Måste berätta en rolig sak! I lördags så var det ett lopp här i Åkersberga som springs varje år och heter Österåkersmilen. Tommy och hans pappa skulle springa så jag och Lowa stod efter vägen och hejade, kul! Har man tur när man tittar på lopp så är det kanske någon som har klätt ut sig eller så är det möhippa / svensexa eller något liknande. Och mycket riktigt så kom det några joggare i olika roliga huvudbonader som en älg och tjurhorn MEN den roligaste *hahaha* det jag skulle komma till *hahaha* nyfikna va?!!

Jo det var en kille som var iklädd endast en grön Boratbadräkt!!!! Ja, ni läste rätt!!! =) Han hade en vältränad kropp så han klädde i den men ändå, hallå!!! Det måste ju ha varit en svensexa. Jag kunde inte låta bli att råglo =) På andra varvet så sa jag till Lowa att " titta, där kommer en kille med baddräkt". Hon tittade, blev inte så värst förvånad utan sa bara,
" Han hade inga kalsonger på sig!" Härliga barn =)

Precis när jag beklagade mig för min kollega idag att jag inte har fått min emaljskylt så fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta i kiosken på ica. Vilken lycka, känns som rena julafton =)

Efter jobbet åkte jag i ilfart till tjorren och det visade sig att det var min kammarljusstake som hade kommit ifrån Mixin, jippi! Snabb leverans! Tyvärr blev lyckan kortvarig då jag öppnade och såg att jag hade fått fel =( Jag ville ha den med skålad fot men fick en annan modell, trist.... Har mejlet dom så får vi se om jag skickar tillbaka den. Den här är också fin men jag vill ha den andra.



Man får alltid en extra present när man beställer från Mixin och den här gången var det ett pyttelitet ljushus.



Ja, vi får se hur den här historien löser sig!

Nu har jag redan fått svar från Mixin där dom bad om ursäkt och så fick jag ett förmånligt erbjudande. Snabb leverans, snabbt svar och trevligt bemötande. Det kallar jag service!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar