lördag 5 juni 2010

Kryssning och mejl...

Hemma igen efter en 24 timmars kryssning med kollegorna, puh! Det var precis lika roligt som jag trodde att det skulle bli =) Med mig hem hade jag en kasse med godis. Förstår inte varför jag måste köpa så mycket godis jämt........Ska verkligen försöka låta bli det i veckorna ;) I morgon ska jag verkligen ta en snabb morgonpromenad före frukost så att man känner sig lite nyttig efter all dricka och mat på båten, urk.

Kunde inte låta bli att kasta mig över datorn när jag kom hem och kolla mejlen och JAPP, jag har fått svar från uppfödaren. Det var ett positivt svar, dvs att honan är mycket troligt dräktig och då väntas kattungar om fem till sex veckor. IIiiih så spännande, då föds dom när jag har semester. Nu när honan är dräktig är det bara att hålla tummarna stenhårt för att hon får en hona som är lovande. Färgen är mindre viktig men jag vill helst ha.........oooooopssss.....nu höll ja gpå att försäga mig ;)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar