tisdag 1 juni 2010

Lite smått =)

Precis innan ovädret kom och pajade våran dator så hade jag fått ett gäng nya bilder på Lindas, S*Sprattelkattens, kattungar. Astrids barnbarn. Man riktigt ser på bilderna vilka busfrön dom börjar att bli som inte kan sitta still en sekund *haha*













Dom är ju bara FÖR söta!!!!

Nu längtar jag så otroligt mycket efter semestern. Att få slippa den här vardagen som bara är sova, jobba, hämta på dagis, äta, datorn och Godnatt. Jag vet att livet ser ut så för dom flesta och det fungerar bra men nu vill jag ha SEMESTER och bara få göra det jag känner för beroende på väder. Ja, i bästa fall så har vi huset fullt av Trollisar. Det vore ju Underbart! Vet en till som vill ha Trollisar i huset. Senast idag sa Lowa "Mamma, nu vill jag att Astridgumman ska få Trollisar!" Kunde inte svara annat än, jag med =)

Underbart väder har vi iallefall så man ska inte klaga, så här skönt ligger Astrid på soffan och njuter av solens varma strålar.



Till sist måste jag ju berätta om Märtis bröder Topas och Opal som nu har bott hos sina nya ägare i lite drygt två veckor. Dom har det kanon i Linköping. Allt fungerar bra och dom älskar att vara på den innätade balkongen, härligt!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar