söndag 6 juni 2010

Sveriges nationalsKATT =)

Idag är det nationaldagen. Tommy har fått en stor svensk flagga till våran flaggstång av sin kollega. Kollegan hade inte användning för den längre. Vi har varit lite lata och inte flaggat sen vi fick den trots flaggdagar. Vi har en vimpel uppe, det är ju alltid nåt ;)

Så i morse hämtade vi den ihoprullade flaggan. Innan vi skulle hissa den så ville jag ta kort på Astridgumman när hon sitter på den , som en fin nationaldagsbild. Lowa rullar ut flaggan på balkongen.........såg direkt att den såg skum ut....Helt utrullad så såg vi att det inte alls var svenska flaggan utan en klubbflagga med blå bakgrund och gul text där det stod MSK och så var det lite krummelurer.

"Ähum, ok *HAHA* vad gör vi med den här ?????"

Äsch nu hade jag planerat för flaggtema så här kommer några bilder på Sveriges nationalskatt, för det är väl ändå katten !!!









Åh vad jag tänker Sommar när jag ser färgerna blått och gult! Härligt!!
Plockade precis in en stor bukett syrener som nu sprider sin väldoft i köket.

Veckan som kommer så ska jag vara ledig på torsdag för då är det dagisavslutning. Ska bli riktigt skönt att få dela upp veckan.

Avslutningsvis så kommer en söt / rolig bild på Astrid när hon skakar på huvudet =)



Ha en bra vecka!
Kram M

1 kommentar:

  1. Underbart vacker nationalskatt!! <3

    Tass & kram

    SvaraRadera