torsdag 10 juni 2010

Hallon???

Åh först av allt måste jag bara berätta att jag har fått ett nytt jobb. Jag säger upp mig i morgon och det känns faktiskt lite läskigt. Jag har ändå jobbat på samma ställe i 13 år! Jag menar, man vet ju vad man har....Men jag tror att det här kommer att bli skitbra!!! Tankarna snurrar i huvudet och jag tror inte det kommer att bli mycket sömn i natt *haha*

Idag är det den stora "tuttkollardagen" och jag ska säga er att jag är inte klokare efter att ha granskat och fotat. Visar er mina bilder så kanske någon har nån tanke. Vore kul....







Om Astrid inte visar sig vara dräktig så måste jag leta upp någon ny snygg hane för att Frappe är numera kastrerad. Det är inte det lättaste med att hitta en hane .....men det löser sig den dagen!

Kram M

3 kommentarer:

  1. Kul med nytt jobb, men kanske lite pirrigt. Vad gör du idag och vad ska du göra sen????

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar =)
    Jag mejlar dig!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag vill ju också veta mer om jobbet :)

    Ser inte tittarna lite svullna ut?
    Hum...

    Trevlig helg!
    Kram Tre katter med matte!

    SvaraRadera