måndag 14 juni 2010

En gammal stol och en katt

Tre veckor kvar till semestern, känns fantastiskt! Semester för mig det är att vara uppe sent, ja till typ elva och sen att inte ha ett fullspäckat schema med en massa måsten. Utan jag tar dagen som den kommer och gör något efter vad vädret har att erbjuda. Har jag tur så föds det ett gäng Trollisar vecka 29, hoppas! Jo, jag har faktiskt en sak inplanerad och det är att åka till min kompis landställe där jag ska gå på loppisar, auktioner och fynda i deras gamla hus. Jag längtar!

Apropå gamla saker så fotade jag Loke igår på den gamla slitna stolen jag fick av Ann. Han verkade trivas jättebra på den =)











Loke är min bästa fotomodell. Blir alltid vacker ialla vinklar, tittar på fotografen och protesterar nästan aldrig ;)

Kram M

3 kommentarer:

  1. Loke Toke !!!!!
    Vad fint du passar på den stolen.Men en skönhet som du kan vara var som helst, ser lika vacker ut överallt :-))

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur!! Du menar väl förstås att stolen är VACKER ;)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. NÄÄÄÄ inte stolen. LOKE TOKE så klart :-)

    SvaraRadera