lördag 12 juni 2010

Camparkatten

Igår tog min systerdotter studenten. Det var tyvärr regntunga moln på himlen och lite kyligt men hon var glad ändå! Jag hade köpt ett Pilgrimarmband till henne, dom har ju så fina grejer.

Lade ut bilderna på Astrids tuttar på ragdollforumet men det var snålt med svar därmed, antar att det är för svårt att se...MEN jag fick ett svar som var JAAAAAAAAAAAAAAA! *haha* Så jag hoppas att Lena som skrev det har rätt! OM Astrid är dräktig så får hon sin kull samtidigt som den kullen som jag hoppas på en kattunge ifrån. Mycket att längta till!

På våran balkong så har Lowa sitt lilla tält. Det tältet har blivit väldigt populärt hos katterna, inte minst hos Astridgumman som gärna ligger där soliga dagar för att få lite skydd.







Var inne på Tre katters blogg, som jag alltid är =) Då fanns där bla en bild på en fin emaljskylt med texten " A home without at cat is just a house" och tips var den fanns att köpa. Jag blev kär direkt, så nu har jag beställt den =)

Idag blir det att Heja på Tommy som ska springa ett enmils lopp och sedan ska jag färga håret - igen! Det har blivit lite utväxt och solblekt så det behövs!

Ha en fantastisk dag!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar