torsdag 3 juni 2010

Två veckor

Nu har två veckor passerat sedan Astrids dejt med Frappe. Det betyder att över halva tiden har gått =) Ja, ni vet ju hur fjompig jag är som ska hålla på och väga och granska tuttar men sådan är jag. Ok, vikten kan jag hålla med om är lite onödigt i ett sådant här tidigt stadium men tuttarna är jag lika osäker på varje gång. Sist lade jag tom in en bild på ragdollforum för att höra andras åsikter om det var hallontuttar eller ej. Dom som svarade tyckte det såg ut som de och dom hade rätt!! Den här gången har jag faktiskt fotat dom för att kunna jämföra före och efter. Så här ser dom ut nu :





Små och ljusrosa, fast dom som är närmare frambenen är faktiskt lite mörkare i färgen och lite rundare. Därav att det är så svårt att se. Jaja om en vecka vet jag förhoppningvis!

Nu har jag packat väskan inför kryssningen, det känns bra. Det är bara tandborsten som saknas =)

Jag får passa på att redan nu önska er en Trevlig helg för det ska jag ha *hihihi*

Kram M

1 kommentar:

  1. Vilka härliga tutt-bilder :)
    Vi önskar dig en mycket trevlig helg tillbaka! :)

    Kramar
    //Tre katter med matte

    SvaraRadera