onsdag 2 juni 2010

Påsar!

Kunde inte hålla mig igår utan skickade ett mejl till uppfödaren som jag vill köpa kattunge ifrån och frågade om honan ens har löpt. Har inte fått något svar ännu men jag väntar med spänning! Usch det är så jobbigt att vara så otålig som jag är *haha*

En kollega hade varit så gullig och köpt ljus åt mig på IKEA, jag knarkar ljus =) Hinner knappt ställa papperspåsen på golvet och ta ur förpackningarna förns Astrid hoppar i, välter påsen och lägger sig tillrätta.

Vad är det med katter och påsar???!







På fredag ska vi åka 24timmars kryssning med jobbet. Det ska bli så kul!!! En resa jag verkligen ser fram emot då jag har så roliga och underbara kollegor =)
Det är bra att ha små saker att se fram emot när man längtar efter större saker *hihi*

Kram M

1 kommentar: