tisdag 22 juni 2010

Bedårande kattungar

Måste börja med att berätta att jag hörde om en kattuppfödare som var efter oss på Ultuna för ultraljud på hjärtat. Hennes hona löpte och direkt efter vetbesöket skulle hon åka till den tilltänkta hanen. Det blev aldrig så för att det visade sig att honan hade ett hjärtfel.....så sorgligt! Jag tyckte det var hemskt och sorgligt för mig men jag kan ju tänka mig vad ledsamt det var för den ägaren. Det här med avel är inte lätt..

Nu till något ulligt, gulligt och Underbart!! Nämligen Astrids barnbarn som bor hos S*Sprattelkattens. Dom växer så det knakar och är såklart helt ljuvliga =)











Idag kom ett sms att datorn nu har anlänt till verkstaden, kanon!!

Vägde Astrid i morse och vågen slutade på 4,350kg. Nu håller vi tummarna =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar