tisdag 15 juni 2010

Astridrapport...

Vart tog solen vägen, det skulle ju bli så fint väder här idag. Kollegan och jag planerade att sitta ute och äta lunch för det var fint väder på förmiddagen men lagom till lunch kom molnen, typiskt!

Har varit och jobbat i Sthlm idag och nu börjar förberedelserna för bröllopet på lördag. Flera tillfälliga skyltar har kommit upp om STOP förbud och en hästparad med stiliga ryttare kom marcherandes över Strandvägen. Tänk vad perfekt allting ska vara.....

Jag tror banne mig att Astrid är dräktig för hon äter väldigt ofta nu förtiden. Tyvärr ser jag ingen större skillnad på vågen men jag lever på hoppet. Det bästa, säger dom som vet, att man väger första gången efter fem veckor. Andra gången väger man en vecka efter för att kunna försöka lista ut hur många ungar det finns i magen. Jag är inte hundra på parningsdag så jag kommer bara bli glad om det är någon viktökning överhuvudtaget =)







Igår var jag ute på några nätbutiker för att jag ville så gärna hitta en vacker ljusstake till ett arrangemang. Då hittade jag en kammarljusstake från tillverkaren Jeanne Dárc som jag blev jättekär i. Det slutade med att jag nallade från mina kattungepengar och köpte den. Längtar tills jag får hem den, då ska jag visa hur den ser ut =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar