onsdag 9 juni 2010

Dagens katt: Loke

Yes, idag kom skatteåterbäringen!!! Alltid lika trevligt trots att pengarna åker direkt in på kattkontot, min plan är att köpa nästa hona för dom =) Kan man använda pengarna på ett bättre sätt, knappast *haha*

Har kikat på Astrid idag igen men rackarns vad svårt det är att se. Läste på forumet att det är lättast att se på en första gångshona och det märks verkligen. Minns Astrids första dräktighetsperiod, då var det verkligen ingen tvekan om att det var hallon.

Hann fota Loke - The man- idag innan han ledsnade och ville in och äta sig ett skrovmål. Han ser tuff ut men hans jamningar låter som en kattunges =)







Imorgon är jag ledig. Känns otroligt lyxigt att vara ledig en dag mitt i veckan. Jag ska titta på telefonen konstant så att jag inte missar ett viktigt samtal....berättar mer i morgon ;)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar