söndag 27 juni 2010

Dagarna går....

och midsommar passerade snabbt! Vi har haft det kanon =)

En vecka kvar att jobba innan semestern, känns fantastiskt! Tänk, en vecka sen ska jag aldrig mer jobba där utan efter semestern åker jag till min nya arbetsplats. Känns overligt men Otroligt Kul!

Astrid går inte upp i vikt och det var som jag anade från början. Hon är inte dräktig. Nu är det bara att vänta på nästa löp och hitta en ny hane då chokladbullen Frappe numera är en kastrerad kille. Jag har funderingar på att låna hanen som jag skulle haft till Märtis. Han är stilig och brun colourpoint, som jag vill ha MEN kruxet är att han inte är så erfaren och Astrid är en knepig hona som lägger sig på sidan. Ja, när tom inte en erfaren kille som Frappe får till det med hjälp så kanske ni förstår =(





Så istället för Trollisar ser jag nu fram emot Semester och den kullen som jag hoppas få köpa en kattunge ifrån. Om jag inte minns fel så väntas den vecka 29, så spännande =)

Ha det så bra så hörs vi snaaaaart!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar