torsdag 27 augusti 2009

Trollisarna 2 veckor

Idag fyller Trollisarna 2 veckor. Alla har öppnat ögonen och är så söta, såklart *hihi* Jag och Lowa skulle fota dom idag. Först ut var Opal som myste i Lowas knä. Inte ett pip efter mamma. Han lade sig på rygg och blottade sin runda, goa bebismage mmmm.



Näst på tur var Topas som inte ville öppna ögonen och titta in i kameran. Han pep en hel del efter mamma så det var svettigare att fota honom, puh! Bild finns på hemsidan =)

Diamant var sist ut och hon är Opals motsats. Reagerar inte när man pratar med henne i bolådan utan bara sover och sover. Hon är också en riktig liten piplisa som skriker efter mamma så fort man lyfter upp henne. Är inte nöjd med bilden på henne men det fick duga. Lillgumman fick snabbt komma tillbaka till mamma =)

Passade också på att väga dom och jag tycker att dom har gått upp bra i vikt! Diamant är lättast med sina 313 gr näst på tur är Topas med en vikt på 336 gram. Tyngst just nu är Opal som väger 340 gram.

På söndag ska jag berätta något kul för er *hihi* Men det tar vi då......

Kram M

3 kommentarer:

  1. Nämen så sööt man kan va då :* jag vill komma och kolla på dom "live" fast det kanske är lite roligare om dom är lite större och lite mer busiga :)
    Nu blir jag nyfiken, vad kan det va...?

    Kram Nathalie

    SvaraRadera
  2. Hej Nathalie!
    Klart att du ska hälsa på sen =) Som du skrev så är dom nog roligare om tre veckor.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fanatsisk bild på Opal!!! ♥♥♥

    Kram från oss!

    SvaraRadera