tisdag 4 augusti 2009

Trasdockan

Idag kom Trasdockan i brevlådan! Det är alltid lika kul när någon av klubbtidningarna kommer, fyllda med intressant läsning och fina ragdolls. Trasdockan brukar efterlysa bilder till tidningen och jag skickar mer än gärna in bilder på mina älskade ragdolls =) Till min stora glädje kom två av mina bilder med i detta nummer! Det var en liten bild på Astrid i en kruka.



Ann trodde att bilden var från när Astrid var liten. Misstänker att det var för att hon är så kortpälsad *haha* Den andra bilden är en helsida på mammas katt, S*Tillemora´s Ludisia. Mamma och hennes man kommer att bli så stolta. Deras katt är deras ögonsten *ler*



Som ni vet så älskar Astrid att vara på våran balkong. Helst vill hon sitta på räcket och spana. Nu när hon har en stor mage att bära på så håller hon sig mest på balkonggolvet.





Det var allt för idag =)

Kram M

3 kommentarer:

  1. Astrid ser verkligen ut som en liten kattunge. Söt som socker. Även Disa är en "liten" sockerbit. Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Jag bläddrade snabbt igenom tidningen när den kom idag. Jag såg den fina bilden och även att det var Astrid utan att se namnet. Kollade med sambon om han kände igen den vackra missen (jag har visat Astrid för honom ett antal gånger!)
    Sambon säger: Ja, nu är man väl miljöskadad! Det är väl den där Alva som bor med Atlas!
    Jag säger: Astrid menar du?
    Sambon säger: Ja, Astrid!

    *fniss*

    Ibland kan jag liksom inte låta bli att visa honom allt vackert som jag tittar på! :-)

    SvaraRadera
  3. Tack Ann =)

    *Haha* Tack för ditt inlägg, roligt med din sambo!! Jag tror att jag också har en miljöskadad sambo här hemma =)

    SvaraRadera