tisdag 25 augusti 2009

Pissenisse =(

Nu ryker kulorna för Naish ( Oscar )! Han har pinkat lite här och där hemma hos Ann och Peter. Dom provade med att ge honom en P-spruta och det blev bättre ett tag men nu har han börjat igen. Ann köpte honom som sällskapskatt så på så sätt gör det inget men det är alltid tråkigt att kastrera en fin katt som man har fått förfrågningar på. Han ska kastreras nu ikväll så jag sänder honom en tanke, mitt lilla busfrö och kurrmaskin =)



Trollisarna sover , äter och växer. Dom känner igen min röst nu vilket är jättekul! När dom ligger och sover går jag fram till bolådan och säger "Trollisar". Då vaknar dom till och tittar på mig och tar sig fram till kanten på vingliga ben *hihi*

Ha en bra dag!
Kram M

1 kommentar:

  1. Nu är pisse nisse och jag hemma. Det gick bra, men det känns lite tråkigt.Kram från Ann

    SvaraRadera