söndag 16 augusti 2009

Domarfördelning CCC

Fick ett sms av Fanatics ägare att han hade blivit EX 1 igår med omdömet "Charmtroll". SÅdant är alltid roligt att höra =)

Här har det varit fullt upp med att hänga över bolådan att jag knappt har reflekterat över att CCC har publicerat sin domarfördelning. Jag hade önskat domare den här gången också men det blev TJI. Jag brukar inte önska domare men har tänkt nu vid två tillfällen att jag chansar, blir det den domaren så är det jättekul! Men nej, ingen av gångerna fick jag önskad domare. Även denna gången önskade jag Fabrice Calmes. Jag gillar verkligen hans sätt med katterna, kul att lyssna till plus att han inte dömer så ofta i Sverige. Tiga fick iallefall Lone Lund. Har haft henne vid ett tillfälle till Atlas och ja vad ska man säga.....hon är inte min favorit ;) Mitt intryck är att hon är en pälsdomare så Oscar lär inte ha några problem på den fronten! Hursomhelst så ska det bli kul, jag älskar att åka på utställningar. En vecka kvar =)

Kattungarna äter och växer och mår bra. Astrid tar hand om dom på bästa sätt. Hon vill gärna vara på två ställen samtidigt. Dvs vara hos mig och gosa och vara hos sina bebisar på samma gång *haha* Knepigt det där men hon brukar få ihop det bra =) Nu ska jag försöka att ta lite bilder på dom små liven men det brukar vara lättare sagt än gjort med en mamma som vill lägga tillbaka dom i bolådan.



Det blev en bild, ovan, på Opal =)

Ha en bra vecka!!

kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar