måndag 10 augusti 2009

Bilder från Fräset

Måste börja med att skriva för er nyfikna, inga kattungar har kommit än....Astrid har bäddat i sin låda så det är nog på G =)
Fick mejl från ägaren till pappa Goliat. Goliat som alltså är pappa till senaste kullen med Oscar och Tiga. Jag är själv så dålig på att ta med mig kameran till utställningar så därför blir jag extra glad när någon har tagit bilder på "mina" katter och dessutom skickar dom till mig!! Tack Josefine!!!
Först ut är Tiga







Här kommer två bilder på Oscar ( Naish )





Det var allt för idag!

Kram M

2 kommentarer:

  1. Grattis till fina resultat på utställningen. Det är väl lite tonåringar över dom nu tycker jag mig se ;o)

    Åh, inte långt kvar för Astrid heller nu. Du måste messa mig när hon fått. Ska bli så spännande att se hur många det blir och vad det blir :o)

    Ha det gott! Kram /Martina

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Martina!!
    Du är den första jag kommer att messa när trollisarna kommer =)
    Har en känsla av att dom kommer ikväll eller tidigt i morgonbitti.
    Vi hörs snart!
    Kram Maria

    SvaraRadera