onsdag 19 augusti 2009

6 dagars fotografering

Ok, jag tar tillbaka allt jag skrev igår. Det blir inga skarpa bilder på kattungarna, det är näst intill omöjligt att ta bra kort av trollisarna. Jag är verkligen imponerad av dom som kan! Kattungarna piper och Astridgumman blir orolig. Fick tips när jag hade förra kullen att gå in i ett annat rum och fota och stänga ute mamman. Provade det idag. Astrid jamade högt och jag blev svettigt och försökte att skynda mig för att få till en någorlunda bild. Jag blev inte nöjd men lägger ändå ut bilderna på hemsidan.
Det tar nog inte många dagar till tills dom öppnar ögonen. Man ser att det är på gång =)

Loke är iallefall lätt att fota. Han är den av mina katter som gärna ställer upp och är med bild *haha* Dagens bild blir på Loketoke myspropp!!



Kram M

1 kommentar:

  1. Det är jag glad för... jag ser mer än gärna på Loke, snygga killen.

    Kram
    Lena

    SvaraRadera