lördag 22 augusti 2009

Trollismys

Regnet vräker ner utanför fönstret. Jag har precis suttit vid bolådan och tittat på dom dmå liven. Dom ser sååå underbara ut där dom ligger sida vid sida och dom små benen rycker till av alla drömmar. Vad drömmer dom egentligen om kan man undra....att mjölken kanske sinar =) Jag har skrivit det förut och gör det gärna igen! Astrid är en helt fantastisk mamma. Hon diar dom, tvättar och bara sover ihop med dom. På morgonen när hon hör att vi har vaknat hoppar hon upp i sängen och spinner högt! När Lowa och jag sitter vid bolådan och klappar på trollisarna så ligger hon en bit bort och ser allmänt lugn ut. Lyfter vi upp trollisarna och dom piper högljutt då kommer hon och vill visa att hon finns där för dom.
Häromdagen fick jag ett mejl från en tidigare kattungeköpare som är intresserad av en av killarna till sällskap! Åh vad glad jag blev!! Han, den det nu blir, kommer att få ett helt underbart hem hos sina halvsyskon =)

Idag ska jag och Lowa köpa prinsessskor till henne. Åh som hon har längtat till den här dagen!

Ha en bra dag!
Kram Maria

1 kommentar:

  1. Hej och Åh, vad jag missat en massa!
    GRATTIS ASTRID! Vilken härlig söt underbar
    liten kull:)
    Haft en massa strul med både det ena och det andra, därför försvann jag lite igen, fniss.
    Men nu är jag tillbaks och allt har ordnat sig,
    HÄRLIGT!
    Många kramar från Tissin
    PS Ge Astrid en STOR grattispuss från mig:)

    SvaraRadera