torsdag 6 augusti 2009

Nu närmar det sig...

och jag märker att Astrid börjar att bli mer sällskapssjuk än vanligt. Hon är som ett plåster som följer med överallt från rum till rum. Tänk om man ändå visste exakt vilken dag det är dags, vad enkelt allt skulle vara då. Om jag inte minns fel så fick hon sina två tidigare kullar på dag 65. Det skulle betyda att det är dags på tisdag. Den första kullen började hon hade föda vid tio tiden på morgonen och den andra vid 6 tiden, också på morgonen. Kanske att det blir på morgonen den här gången också? Det är mycket spekulationer märker jag nu *haha* Jag är verkligen en planeringsmänniska men det går inte att planera så mycket nu så då får det bli spekulationer istället ;)

Hursomhelst så har jag förvarnat dom på jobbet, det känns bra!

Tänk att det snart är helg igen! Otroligt vad tiden går fort i vissa lägen. Den här helgen ser jag mycket fram emot. På fredag ska jag till en kompis och så ska vi ha tjejkväll med god mat och en massa tjejsnack. Dock inge kattprat, hon är inte ett dugg intresserad av katter =)
På lördag hoppas jag på sol och bad och så ska jag Äntligen måla dörren jag har babblat om.
På söndag är det dags för utställlning med Tiga!!!! Jippi, det ska bli så kul!
Det är bra att det händer lite i helgen så att det snabbt blir tisdag eller vilken dag det nu är dags.....................;)

Kram M

2 kommentarer:

  1. S P Ä N N A N D E.......

    Vi ses på söndag....det blir så roligt!

    Kram från Lena

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg önskar vi och att bebisarna kommer snart!!! Skall bli så roligt!

    Kram från Tre katter med matte

    SvaraRadera