lördag 8 augusti 2009

Astrid & barn

I torsdags så var Lowas kusin Alex här en stund. Alex är 3,5 år och ett litet busfrö. Dom gick in och lekte i Lowas rum där Astridgumman låg och sov. Jag är lite hönsmamma till Astrid nu när hon har kattungar i magen och det snart är dags så jag bar iväg henne till vårat sovrum. Tänkte att hon skulle få vara ifred från lek och stoj. Gick ut på balkongen en sväng innan jag gick tillbaka till Lowas rum. Vem ligger inte där mittemellan busfröna och ser allmänt nöjd ut?? Jo, Astrid! Hon är ju för rolig, hon är så otrolig trygg i sig själv . Det bekommer inte att dom leker, skrattar och skrammlar med saker. Vet också att Astrid älskar Lowa så där hon är där vill Astrid vara =)

Igårkväll efter jobbet åkte jag till Annika i Nykvarn. Vi åt bakad potatis med räkröra, som jag älskar. Sen blev det Annikas favoritmat, kräftor och varma minibaguetter. Senare på kvällen blev det lite guacamole med nachos, mums! Det var mycket trevligt och gott. Vi har alltid så mycket att prata om och tiden rusar iväg.
Idag ska jag slappa, det ska bli så sköööööööönt!!

Förresten, jag har betalat för att göra reklam för min uppfödning till nästa nummer av Rag-Times. Det blir en bild på Astrid och sen ville Martina, redaktören, ha bilder på mitted katter eftersom numret handlar om det. Då skickade jag även med två bilder på mittedavkommor. Ska bli spännande att se hur det blir sen =)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar