onsdag 12 augusti 2009

Inga trollisar än....... =(

Idag har jag varit ledig från jobbet för att jag var nästan hundra på att Astrid skulle få sina kattungar tidigt i morse men icke! Har vakat över henne idag och hon över mig så nog är det på G! Astrid har kommit och jamat högt på mig och då har jag direkt gått till bolådan och satt mig. Astrid har följt efter och gått in i sin bolåda. Vid ett tillfälle var jag säker att det var dax för hon bäddade och donade och spann högt och tvättade både mig och sig själv. Hon lade sig på sidan, tillrätta, trodde jag men nej inte den gången heller. Jag har suttit vid hennes bolåda tills hon har gått därifrån och det är ett otal gånger kan jag säga. Har träsmak i baken *Haha*
Återkommer i bloggen så fort det har hänt ngt på kattungefronten!

Tills dess, Ha det så bra och håll tummarna för att det går bra för våran lilla Astridgumma!

Kram M

6 kommentarer:

  1. Vi håller tummar och tassar för att det går bra för Astrid! Hoppas hon får många, fina och välskapta bebisar! (och hoppas det blir snart!)

    Kram

    Karin, Molly & Grabbarna

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en Astridbebis..........

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå ha en Astrid bebis...! :)

    SvaraRadera
  4. Väntar med spänning!!!!

    Och det är alltid lika trevligt att träffa dig. Hoppas det blir snart igen.

    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  5. Inga bebisar ännu?

    Kram Martina

    SvaraRadera
  6. Tack snälla för era kommentarer!!! Nu är dom här!!!!!!
    Lena, vi ses nästa helg!! =)

    SvaraRadera