torsdag 3 september 2009

Trollisarna tre veckor!

Hej igen, det var några dagar sedan jag skrev nu. Hoppas att någon har saknat mig ;)
Idag fyller Trollisarna tre veckor! Tiden flyger iväg och nu börjar det verkligen att hända saker. I början på veckan så kom det första rymningsförsöket från Topas. Så fort man går till bolådan och pratar så är han den som först vaknar till och vill komma fram, roligt. Inatt hörde Tommy små tassar ute på parkettgolvet i vardagsrummet. Det var garanterat Topas på upptäcksfärd. Jag har försökt att klippa deras sylvassa klor men det är inte det lättaste så det blir någon klo per dag.
Nu har vi iallefall fått iordning en del av kattungehagen så jag har ställt in deras bolåda där. Kattungehagen har vi placerat där soffbordet brukar stå så att dom får vara i centrum och så kan man lätt ta upp och gosa med dom när man tittar på tv, perfekt.

Tyvärr så hänger sig min dator titt som tätt så jag kan inte lägga ut några bilder varken på bloggen eller på hemsidan. Jättetråkigt =(

Fick höra att Elvis som bor hos Sprattekattens har parat Wilma och hon har fått hallontuttar! Det ska bli kul att se vad det blir av den kombinationen =)

Avslutningsvis så vill jag TACKA för alla gulliga Gratulationer och samtal till vårat bröllop!! Det betyder jättemycket för mig!!

Kram M

1 kommentar: